Ordbog –nyttige begreber om digital marketing, branding og strategi

Begreber fra vores verden

Her kan du blive klogere på begreber inden for Amplifys verden – fra branding og strategi til digital markedsføring.

Ordbog

Gå på opdagelse i vores vidensunivers – find din foretrukne kategori herunder.

CPA (Cost Per Acquisition)

Når du navigerer gennem det digitale markedsføringslandskab, kan du støde...

Læs mere

SEM

De fleste af os har svært ved at gå 5...

Læs mere

Google Keyword Planner

Hvis du bruger værktøjet, Google Keyword Planner, korrekt og snedigt,...

Læs mere

Zero click-søgninger

Zero click-søgninger er godt for din SEO-synlighed – men mindre...

Læs mere

Søgemaskineannoncering (SEA)

Søgemaskineannoncering – eller bare SEA – er en næsten uundværlig...

Læs mere

Nofollow-links

Når du navigerer på internettet, støder du ofte på links...

Læs mere

404-fejl

Hvis du surfer på nettet, er du helt sikkert stødt...

Læs mere

Dofollow-links

Dofollow-links kan være nøglen til at forbedre din hjemmesides synlighed...

Læs mere

Google billedsøgning

Billeder har en utrolig kraft til at formidle information og...

Læs mere

Cross channel

Server-side tracking er blevet et nøglekomponent i digital markedsføring og...

Læs mere

Mobile-first indexing

Den digitale verden spæner afsted og venter ikke på nogen...

Læs mere

Breadcrumbs

Breadcrumbs – ikke den slags man kan spise, men den...

Læs mere

Indholdsoptimering

Indholdsoptimering er en vigtig proces i den digitale æra. Med...

Læs mere

CMS

Hjemmesider spiller en stor rolle i den digitale tidsalder. Uanset...

Læs mere

PPC (Pay Per Click)

Med PPC-annoncering bliver du fundet af din målgruppe på nettet....

Læs mere

CPM (Cost Per Mille)

Der findes mange fagord i det digitale markedsføringsunivers, og derfor...

Læs mere

Annoncering

Lad os tage den helt fra bunden. En annoncering er...

Læs mere

Sideinddelt indhold

Sideinddelt indhold er en organisatorisk tilgang, der anvendes på websteder...

Læs mere

UTM-koder

I den digitale markedsføringsverden er det essentiel at forstå, hvor...

Læs mere

Remarketing

Når du bevæger dig rundt på internettet, har du måske...

Læs mere

SEO-benchmarking

I den dynamiske verden af digital marketing er søgemaskineoptimering (SEO)...

Læs mere

Ordbog: Google My Business

Hvis du er en lille virksomhedsejer eller har drømt om...

Læs mere

Featured snippets

Featured Snippets er korte uddrag fra hjemmesider, som bliver vist...

Læs mere

AMP ( Accelerated Mobile Pages)

I en verden, hvor vi konstant er på farten og...

Læs mere

Business Intelligence (BI)

I dagens dataintensive forretningsmiljø er der en værdifuld ressource, der...

Læs mere

Salgstragt

Salgstragten er en nøglekomponent i enhver virksomheds salgsstrategi og spiller...

Læs mere

CTA (Call To Action)

CTA er en forkortelse for Call to Action, som er...

Læs mere

Pogo sticking

Har du nogensinde overvejet, hvad der sker, når du klikker...

Læs mere

Ordbog: Quality Score

Quality Score – hvad er det egentlig, og hvordan kan...

Læs mere

Søgeordstæthed

Søgeord kan være en svær størrelse, og der er intet...

Læs mere