Ordbog –nyttige begreber om digital marketing, branding og strategi

Begreber fra vores verden

Her kan du blive klogere på begreber inden for Amplifys verden – fra branding og strategi til digital markedsføring.

Ordbog

Gå på opdagelse i vores vidensunivers – find din foretrukne kategori herunder.

Cache

Når det kommer til at skabe en imponerende online tilstedeværelse...

Læs mere

Backlinks

Når man bevæger sig rundt i den digitale marketingsverden, vil...

Læs mere

CAC

Hvis du er involveret i den digitale verden – især...

Læs mere

Autogenererede tekster

Som tiderne skifter, sker der kæmpe fremskridt i det digitale...

Læs mere

Gamification

Du har muligvis hørt om gamification før, men har du...

Læs mere

E-commerce

E-commerce, e-handel, nethandel, online shopping, online handel – ja, kært...

Læs mere

Subdomæner og undermapper

Subdomæner og undermapper er vigtige elementer inden for webstruktur, der...

Læs mere

Black Friday

Black Friday er uden tvivl den største handelsdag, hvor butikker...

Læs mere

Brugeroplevelse

I den moderne verden, hvor teknologi og digitale interaktioner er...

Læs mere

Brugerrejse

I en tid, hvor kundefokus og brugeroplevelse er afgørende for...

Læs mere

ChatGPT

I en verden, hvor kunstig intelligens og avanceret maskinlæring bliver...

Læs mere

Google Shopping

Forestil dig, at online shopping og annoncering er smeltet sammen...

Læs mere

Domæne

Domæner er unikke adresser, der navigerer os gennem internettets labyrint...

Læs mere

ROAS (Return on ad spend)

ROAS, eller Return on Ad Spend, er et nøgletal inden...

Læs mere

ROI (Return on Investment)

I en verden hvor digital markedsføring er blevet hjertet i...

Læs mere

Headings (overskrifter)

Blandt de mange elementer, der udgør en webside, er overskrifter...

Læs mere

Word of mouth marketing

I en verden fyldt med reklamer, sociale medier og digitale...

Læs mere

Landing page

Forestil dig, at du sidder i et fly på vej...

Læs mere

Konverteringsrate

Digital marketing er ukendt farvand for mange, og når begreber...

Læs mere

Afvisningsprocent

Forestil dig en dør, der konstant svinger. Nogle gæster går...

Læs mere

E-mail permissions

Vil du forbedre din e-mail marketing-strategi? Så er det vigtigt...

Læs mere

Konverteringsoptimering

CRO eller konverteringsoptimering er en central del af enhver god...

Læs mere

Influencer-marketing

Før vi tager hul på influencer-marketing, bør vi først kortlægge,...

Læs mere

Broken links

Når du bevæger dig gennem en labyrint, er det sidste...

Læs mere

Hreflang

Har du nogensinde ønsket, at din hjemmeside kunne tale forskellige...

Læs mere

Mobilvenlighed

Er du klar til at tage din digitale markedsføring til...

Læs mere

Billedoptimering

Billedoptimering er et uundværligt redskab i SEO-værktøjskassen, der både kan...

Læs mere

KPI (Key Performance Indicator)

Hvis du på nogen måde har haft berøring med en...

Læs mere

Rank tracker

Hvad er en rank tracker? Hvorfor skal man bruge den?...

Læs mere

SEO keywords – vælg de rigtige søgeord

Dine SEO-søgeord er de søgeord og sætninger i dit webindhold,...

Læs mere