Amplify Academy – Viden om digital marketing, branding og strategi

Viden, der kan løfte din forretning

Her kan du blive klogere på  branding, strategi og værktøjer inden for digital markedsføring – fra søgemaskineoptimering, betalt annoncering og webudvikling til content og video; værktøjer, der kan løfte din forretning.

Amplify Academy

Gå på opdagelse i vores vidensunivers – find din foretrukne kategori herunder.

Toxic backlinks – gift for din hjemmesides SEO

Hvad er toksiske links? Det bliver du klogere på i...
Læs mere
Migrering af hjemmeside

Migrering af hjemmeside – er din nye hjemmeside SEO-parat?

Hvad er SEO-migrering? Og hvordan laver du det i praksis?...
Læs mere
Bounce rate

Alt du bør vide om bounce rate

Hvad er bounce rate nu lige for en størrelse? Hvorfor...
Læs mere
Negative søgeord

Skab positive resultater med negative søgeord

Annoncerer din virksomhed på Google, så er det et “must”,...
Læs mere

Topic clusters – og hvordan de kan gavne din SEO

I dette indlæg kigger vi nærmere på en model, der...
Læs mere
Kom til tops med SEO

5 SEO-faktorer, der får dig på Googles podie i 2022

I dette blogindlæg gennemgår vi de vigtigste nye opdateringer og...
Læs mere
Semantisk SEO

Semantisk SEO – sådan laver du SEO til mennesker frem for maskiner

Semantisk SEO… hvad er det for en størrelse? Hvorfor skal...
Læs mere

Dynamisk annoncering

Hvad er dynamisk annoncering? Og hvordan kan det gavne din...
Læs mere

Tips til Instagram Reels og Reels Ads 2023

Få flere følgere, og få mere opmærksomhed til din virksomhed...
Læs mere
Tips til succes og salg med Linkedin

Få succes og skab salgsmuligheder med Linkedin

Få tips og tricks til at skabe leads gennem Linkedin....
Læs mere
Forfør dine kunder med marketing funnel

Forfør dine kunder med marketing funnel

Hvordan konverterer du fremmede mennesker til betalende kunder via de...
Læs mere

3 automatiske e-mail flows der øger salget på din webshop

Har du overvejet at gøre mere ud af din e-mail...
Læs mere

Er din hjemmeside langsom? Så giv den en hastighedsoptimering!

Har du styr på hastigheden af din hjemmeside? Hvis ikke,...
Læs mere
skab leads med facebook lead ads

Skab brandvarme leads med Facebook lead ads

Kunne du tænke dig at få leads til dine sælgere...
Læs mere

Google Analytics Annotations – logbogen, der giver din data kontekst

Bruger du Google Analytics Annotations? Hvis ikke du gør, kan...
Læs mere
Tips til webshops, Black Friday

Er din webshop klar til Black Friday?

Er din webshop klar til Black Friday? Og hvordan gør...
Læs mere
CTR - klikrate

Alt, du skal vide om CTR (Click Through Rate)

Hvad er CTR? Og hvorfor er det vigtigt, at du...
Læs mere

Gør din webshop synlig i søgeresultaterne – tips og tricks til SEO i Shopify

Hvordan laver du SEO i Shopify? Det får du masser...
Læs mere

Syv tips til at forbedre din SEO via Screaming Frog

Hvad er Screaming Frog? Hvordan kan det gavne din SEO?...
Læs mere

Derfor skal du have en webshop

E-handel er i voldsom vækst – og det er bare...
Læs mere
10 bud til din Google Ads-strategi

10 bud til din Google Ads-strategi

Det er alfa og omega, at du bruger de rette...
Læs mere
Søgeintention

Sådan skaber du match mellem SEO og søgeintention

Hvad er søgeintention? Hvilken betydning har den for din SEO?...
Læs mere
Korrekt målopsætning og konverteringer i Google Analytics og Google Tag Manager

Introduktion til målopsætning og konverteringer i Google Analytics og Google Tag Manager

Vil du have overblik over kliks, besøgende, henvendelser og andre...
Læs mere

19 spørgsmål til din SEO-strategi

En relevant og realistisk SEO-strategi er et næsten uundværligt grundlag...
Læs mere

En introduktion til struktureret data – Sådan lærer Google at forstå din hjemmeside bedre

Struktureret data hjælper Google til bedre at forstå, hvad din...
Læs mere

5 faldgruber, du skal undgå som tekstforfatter

Mange tekstforfattere falder i de samme faldgruber, når de skal...
Læs mere

Woocommerce vs. Shopify – Hvad skal du vælge?

Skal du have ny webshop, og er du i tvivl...
Læs mere

Hvordan vælger du “det rigtige” marketingbureau?

Overvejer du at outsource nogle af dine marketing-indsatser til et...
Læs mere

Vælg søgeordsanalyse frem for gefühl

Du kommer dog næppe langt frem i køen på Google...
Læs mere

Dine penge, eller dit liv! – Få styr på din YMYL-hjemmeside

Arbejder du med kunders helbred, sundhed eller finanser, kræver det...
Læs mere