Vores SEO-specialist analyserer data i Screaming Frog

Brandmålrettet e-mail marketing

Et e-mail marketing bureau med strategisk fokus

E-mail markedsføring er en af de ældste marketingstrategier i bogen. Men udbredelsen af smartphones, apps og sociale medier, har gjort e-mail til en overset kanal i grundbogen for moderne markedsføring.

Skal vi hjælpe dig med at genvinde tidligere kunder og holde dit brand top-of-mind?

Jens laver

E-mail markedsføring kan øge salget i din virksomhed!

Vi mener nemlig, at e-mail-disciplinen er mindst lige så relevant og effektiv, som den altid har været – hvis faktisk ikke mere relevant end nogensinde før.

Hvad hvis vi fortalte dig, at god e-mail markedsføring kan være én af de mest omkostningseffektive værktøjer i din marketingstrategi? Så rynker du højst sandsynligt på næsen og tænker: “Show me! Nyhedsbreve er outdated og irrelevante”.

Men vent nu lige lidt. Det er vigtigt at huske, at e-mail markedsføring kan super meget mere end traditionelle nyhedsbreve. E-mail systemer er i dag langt mere avancerede, når det kommer til brugerdata og segmentering. Det betyder, at du kan ramme den helt rigtige kunde, på det helt rigtige tidspunkt!

E-mail markedsføring er faktisk SÅ omkostningseffektivt, at en rapport fra DMA (Direct Marketing Association) viste en “return on investment” (ROI) på hele 38$ per 1$ brugt.

Tro det eller ej, men tallene taler da næsten for sig selv!

Marketing via e-mail er altså både billigt at komme i gang med, og kan med gennemtænkte e-mail-kampagner både forbedre dine resultater og konvertere flere leads til kunder.

Et udvalg af tilfredse samarbejdspartnere

Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.

Vi fænger og fastholder

Vi fænger og fastholder gennem velproduceret indhold – altid afstemt til din brandidentitet.

 

Om det er brandingvideoer til digitale kanaler, produktbilleder til din webshop eller skarp tekst til din kommunikationsstrategi.

 

Vi mestrer alle de discipliner, der gør din virksomhed synlig for målgruppen.

+ 0

ambitiøse virksomheder har vi samarbejdet med gennem årene.

+ 0

brands har samarbejdet med vores content-afdeling.

0 %

af vores samarbejdspartnere har givet os 5 stjerner på Trustpilot.

Let's Amplify

Gennem årene har vi samarbejdet med en bred palette af ambitiøse virksomheder. Er din forretning den næste?

Hvad er e-mail marketing?

Som vi nævnte tidligere er det bevist, at e-mail marketing har højere konverteringsrate sammenlignet med andre marketingsstrategier. Og det er der flere forskellige grunde til.

For det første har e-mail marketing en utrolig høj ROI. Det betyder, at du får mere igen i forhold til dét, du rent økonomisk og tidsmæssigt investerer i din e-mail strategi.

For det andet er det en strategi, der næsten ikke kan blive mere målrettet dit kundesegment.

Dine modtagere af dine mails kender nemlig allerede til dit brand – de har jo netop selv skrevet sig op til at modtage mails fra din virksomhed.

Desuden er det en af de få kanaler, som både fungerer B2B og B2C.

For det tredje vil de automatiske flows køre af sig selv, når først du har opsat og struktureret dem på den helt rigtige måde.

Maj skyder indhold til e-mail marketing

Gratis viden om digital markedsføring

Vil du blive klogere på, hvad vi kan hjælpe dig med? I Amplify Academy får du gratis viden, der kan løfte din forretning digitalt.

Fordele ved e-mail marketing

Du får dine kunder på tomandshånd
E-mail er den eneste marketingstrategi, der tillader, at dine kunder kan kommunikere direkte til dig – og omvendt.

Fordi e-mails i dag kan automatiseres og udsendes på baggrund af specifik data, bliver e-mailene langt mere personaliserede og skaber en tættere relation mellem dig og dine kunder.

Du kan kommunikere større budskaber
Når det kommer til annoncering på diverse medier og platforme, har man som oftest meget lidt plads/tid til at kommunikere et budskab på.

E-mails adskiller sig derfor ved, at du har utrolig meget plads til kommunikere dine budskaber, rabatter, kampagner mm.

Du har også mere plads til at virke troværdig overfor dine subscribers, der ikke allerede er kunder i din butik – selvfølgelig med målet om at få dem til at konvertere.

Du kan fastholde og engagere dine kunder
E-mail marketing er en utrolig effektiv måde at fastholde og engagere dine kunder på.

Sammenlignet med andre marketingstrategier har du muligheden for at følge op på dine kunder og på den måde opretholde en fast kundekreds.

Derudover er e-mails en genial kanal til at engagere dine subscribers – og på den måde føle sig som en del af dit univers.

Du rammer købeklare kunder
De kunder, der har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, er kunder, der allerede har vist en direkte interesse for dit brand eller virksomhed.

Din e-mail-liste består derfor også kun af dine kernemålgruppe, hvilket betyder, at du med høj sandsynlighed rammer købeklare kunder.

Med automatiske flows, kan du endda ramme dem lige dér, hvor interessen er allerhøjest.

Du kan hurtigt og direkte levere dit budskab
Modsat andre marketingkanaler som flow-tv, udendørsbannere, reklamefilm mfl. er der kort tid mellem idé, eksekvering og resultat.

Med e-mail markedsføring kan du hurtigt oprette en template til din ønskede mail, og sende dit budskab ud kort tid efter. E-mails er en vej til direkte kommunikation til kunden – 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Mei og Sofie kigger på strategi

De tre elementer i e-mail marketing

Er vi et match for jer?

Selvfølgelig vil vi gerne have så mange kunder som muligt – men ikke for enhver pris. For ikke alle er et match for Amplify.

Men tænker din virksomhed langsigtet, og har I forståelse for, at engangsopgaver på timebasis ikke er en genvej til succes – hverken i søgemaskinernes organiske resultater eller i forhold til jeres forretningsmål?

Så er Amplify måske jeres kommende bureau.

Vi hjælper kunder, der vil tage deres marketingstrategi til nye højder.

Bliv endnu klogere

Vil du have tips og tricks til din markedsføring? Vores specialister deler ud af deres egne råd vores vidensunivers Amplify Academy – og det er ganske gratis.

Få hjælp af et e-mail marketing bureau

Få hjælp af et e-mail marketing bureau

Velkomstmails – Tak dine kunder for at vise interesse i din virksomhed! Første skridt mod en tæt kunderelation.

Den salgsfremmende kampagne – Nye produkter, mersalg eller noget helt tredje. Det vigtigste for din virksomhed er, at vise jeres produkter til kunden.

Den sæsonbestemte kampagne – Skal kæresten ikke have en julegave? Eller skal du ikke bruge nogle nye højtalere til sommerterrassen?

Opfølgning på køb – Vis interesse for din kundes køb. Er de tilfredse med købet?

Den sociale kampagne – Holder du arrangementer i butikken? Invitér dine subscribers.

Nyhedsbrevet – Updates, nye produkter og tiltag er altid vigtigt, at informere kunden om.

Den forladte kurv – Måske har din kunde glemt, at de godt kunne lide et par fede støvler på din hjemmeside?

Den genaktiverende kampagne – Tidligere kunder skal aktiveres. Har kunden handlet hos dig før, så er chancen stor for, at de gør det igen. Hvis det selvfølgelig var en god oplevelse.

Datadrevne og kreative e-mail specialister

I Amplify arbejder vi datadrevet og kreativt med e-mail markedsføring.

Vil du derfor have hjælp til at starte dine e-mail marketing rejse – eller ønsker du en hjælpende hånd til at løfte din nuværende strategi og eksekvering?

Så står vores hold af specialister klar til at hjælpe dig.

Vi kan hjælpe dig med alt lige fra:

Få hjælp til e-mail marketing

Skal din virksomhed være synlig på nettet – der hvor jeres kunder befinder sig?

I Amplify bliver du mødt af et hold af specialister inden for de vigtigste discipliner inden for digital markedsføring – fra e-mail marketing, videoproduktion og social ads til SEO og Google Ads.

Vi har med andre ord alle redskaberne til at sikre, at din virksomhed får succes på de digitale kanaler.

 

Vores specialister igang med at gennemgå en e-mail-strategi

Er vi det rette bureau?

Det er vi, hvis din virksomhed kan svare “ja” til flere af følgende:

Succes på alle kanaler

Gå på opdagelse i et udvalg af andre værktøjer, der kan spille sammen med din content-strategi.