Målrettet
PPC-annoncering
Med PPC-annoncering bliver du fundet af din målgruppe på nettet
Vil du samarbejde med et digitalt marketing bureau, der arbejder datadrevet og performancebaseret for at skaffe klik til din hjemmeside?
Kontakt Amplify i dag.
PPC for de ambitiøse
Som Google Ads-bureau hjælper vi ambitiøse virksomheder med at optimere deres annonceringer – fra hurtigt voksende webshops til internationale virksomheder.
Til trods for diversiteten i vores kundeportefølje er der én ting, der går igen i hver eneste samarbejde, vi indgår: Fokuseret rådgivning og skræddersyede løsninger, der matcher den enkelte virksomheds virkelighed, værdier og visioner.
Fælles for alle vores kunder er, at de vil være synlige der, hvor deres kunder befinder sig. Vi hjælper virksomheder med at gøre deres annonceringer synlige for de rigtige målgrupper og på de søgetermer, der har relevans for lige netop deres virksomhed, produkter og services.
Så hvis du ønsker at øge dine eksponeringer og opnå høj return of investment (ROI) på dine annoncer, så tøv ikke med at tage fat i os.
Et udvalg af tilfredse samarbejdspartnere
Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.
Målrettede Google Ads-strategier
Strategi og branding er hjørnestenene i Amplify, og vi er dedikeret til at levere strategisk indsigt og performance, der skaber resultater for din virksomhed.
Google Ads kan være et vigtigt værktøj til performance – og i samspil med SEO skaber vi målrettede strategier, der tager højde for din målgruppe og deres søgemønstre.
Sådan sikrer vi dig ikke alene synlighed i de betalte søgeresultater og i Googles søgenetværk – men også relevant trafik, der konverterer.
ambitiøse virksomheder har vi samarbejdet med gennem årene.
hjemmesider har vi skaffet klik og konverteringer via Google Ads.
af vores samarbejdspartnere har givet os 5 stjerner på Trustpilot.
Let's Amplify
Gennem årene har vi samarbejdet med en bred palette af ambitiøse virksomheder. Er din forretning den næste?
Hvad er PPC?
PPC – eller Pay Per Click – er en form for digital markedsføring, hvor du kun betaler per klikket annonce. Du betaler altså ikke for, at brugere ser dine annoncer eller links – men for at de klikker på dem.
På den måde adskiller PPC sig fra CPM (Cost Per Mille), hvor du betaler per tusinde visninger. CPM-modellen bliver blandt andet brugt i Facebook annoncering, som vi også arbejder med i Amplify.
De fleste kender nok PPC annoncering i forbindelse med de søgeordsannoncer, man støder på i Googles søgeresultater – også kendt som Google Ads (tidligere Adwords).
Det er da også en af de mest udbredte former for PPC, selvom Microsofts søgemaskine Bing også sidder på en mindre andel af markedet for søgeordsannoncering.
PPC er dog et paraplybegreb, der udover søgeordsannoncering også omfatter display annoncering, remarketing, Youtube annoncering og Google Shopping.
Du får kort fortalt adgang til mange forskellige platforme og målgrupper med PPC.
Hvordan fungerer PPC?
Når en bruger klikker på dine annoncer, bliver personen sendt videre til din hjemmeside eller webshop – og det er netop den handling, du betaler for.
Derfor er det vigtigt, at dine annoncer giver et afkast, der betaler sig i forhold til din investering. Sagt på fagsprog skal dine PPC annoncer altså give et positivt ROI (Return On Investment).
Af samme grund bør du tage et kig på dine produkter og ydelser – har de høj eller lav avance? Er avancen høj, vil det for eksempel ofte være nemmere at få din PPC annoncering til at give overskud.
Dit ROI afhænger dog også af klikprisen, som igen afhænger af flere faktorer – herunder hvor du annoncerer, produkter/ydelser og søgeord.
For eksempel vil klikprisen være høj på de annoncer, som bliver vist, når en bruger søger på et generisk søgeord med flere hundrede månedlige søgninger.
Du kan altså sammenligne PPC annoncering med en auktion. Jo flere, der byder på en bestemt form for annoncering, desto højere vil prisen være.
Det betyder dog ikke, at du er garanteret eksponeringer og kliks, bare fordi du har budt højest.
Google forsøger altid at give sine brugere de bedste og mest relevante resultater, og derfor afhænger din eksponering også af den landingsside (den underside på din hjemmeside, som er relevant for annoncen), som annoncen linker til.
For eksempel vil Google nedprioritere din annonce, hvis den linker til en langsom landingsside med irrelevant indhold.
Vellykket PPC annoncering afhænger altså ikke kun af størrelsen på dit budget.
Er vi et match for jer?
Selvfølgelig vil vi gerne have så mange kunder som muligt – men ikke for enhver pris. For ikke alle er et match for Amplify.
Men tænker din virksomhed langsigtet, og har I forståelse for, at engangsopgaver på timebasis ikke er en genvej til succes – hverken i Googles søgeresultater eller i forhold til jeres forretningsmål?
Så er Amplify måske jeres kommende bureau.
Vi hjælper kunder, der vil tage deres marketingstrategi til nye højder.
Se vores succeshistorier
Bliv endnu klogere
Vil du have tips og tricks til din markedsføring? Vores specialister deler ud af deres egne råd vores vidensunivers Amplify Academy – og det er ganske gratis.
Sådan arbejder vi med PPC
PPC er et stort område inden for online markedsføring, som kan være svært at overskue og forstå.
Derfor har vi vores egne PPC-specialister, som ved, hvilke parametre de skal skrue på for at gøre dine kampagner succesfulde.
I Amplify laver vi for eksempel med splittests, hvor vi afprøver forskellige annoncer for at sikre flest mulige kliks.
Derudover arbejder vi med budjusteringer i forhold til demografi, geografi, enheder, interesser og tidspunkt.
- Kan det for eksempel betale sig at byde højere på en kampagne, hvor målgruppen primært er 20-25 årige?
- Vil det give mening at betale ekstra for, at annoncen er aktiv på et bestemt tidspunkt på dagen?
- Vil det give højere afkast at gøre mere ud af annoncering på mobile enheder?
Vi tager med andre ord højde for alle tænkelige parametre, når vi arbejder med PPC- annoncering.
Det sikrer, at din annoncering altid rammer dine kunders behov, og at du får flest mulige konverteringer til den bedste pris.
Vi arbejder med flere annonceformater
Som full-service bureau arbejder vi på tværs af betalte platforme og formater – herunder:
- Google Ads
- Sociale medier
- Display annoncering
- Youtube
- Remarketing
- Google Shopping
Dermed kan vi altid tilpasse vores PPC annoncering til lige netop din målgruppe og målsætning.
Vores PPC-afdeling har desuden et tæt samarbejde med vores SEO– og web-afdelinger.
I vores SEO-afdeling arbejder vores tekstforfattere for eksempel med at skrive velskrevet og relevant content med værdi for brugeren, ligesom vores web-afdeling arbejder med hastighedsoptimering og design for at gøre din hjemmeside brugervenlig.
Det er altsammen med til at sikre, at dine potentielle kunder altid lander på en indbydende landingsside – og at din annoncering derfor skaber relevant trafik, som konverterer til betalende kunder.
Få flere henvendelser med PPC annoncering
Vil du have mere trafik på din hjemmeside eller webshop? Og vil du konvertere trafikken til betalende kunder?
I Amplify arbejder vi målrettet med PPC-annoncering for at sikre, at du ikke bare modtager klik – men de rigtige klik. Klik, der konverterer dine besøgende til kunder.
Så kontakt Amplify i dag, og lad os tage en snak om dine muligheder med Pay-Per-Click-annoncering.
Er vi det rette PPC-bureau?
Det er vi, hvis din virksomhed kan svare “ja” til flere af følgende:
- Kender værdien af ekspertrådgivning
- Vil have indflydelse på egen SEO-strategi
- Tænker langsigtet
- Vil udvide og udvikle marketingindsatsen
- Vil have et team af dedikerede rådgivere.
Succes på alle kanaler
Gå på opdagelse i et udvalg af andre værktøjer, der kan spille sammen med din Google Ads-strategi.