Lets Amplify ApS
CVR: 37 87 84 72
Vesterbrogade 6d, 2. Sal 1620 københavn v
Tlf
: 70 60 50 28 
Mail: info@amplify.Dk

Betingelser

1. Indledning og parterne

  • Nærværende Generelle Handelsbetingelser finder anvendelse på alle ydelser leveret af Amplify til Kunden (”Ydelserne”), i det omfang de Generelle Handelsbetingelser ikke er fraveget i den ydelses-specifikke aftale (”Aftalen”) mellem Amplify og Kunden.
  • Ved ”Amplify” forstås Lets Amplify ApS, Vesterbrogade 6D, 1620 København V, CVR-nr., 37878472. Ved ”Kunden” forstås den juridiske eller fysiske person, der indgår Aftalen om at aftage ydelser fra Amplify. Ved ”Parterne” forstås både Amplify og Kunden. Ved ”Part(en)” forstås den af de to aftaleparter, Amplify eller Kunden, der i sammenhængen, forståelsesmæssigt, opfylder ind-holdet af bestemmelsen, hvor begrebet er anvendt.

2. Ydelserne

  • Betingelserne omfatter hjemmeside, hosting, markedsføring, Google Ads, SEO, Social og andre ydelser samt produkter som Amplify leverer. Nærmere beskrivelse af produkterne kan findes på Amplify’s hjemmeside.
  • Ved køb af hjemmeside eller webshop hos Amplify påbegyndes den tilhørende support & hosting aftale senest en måned efter opstartsdatoen.
  • Efter kundens accept af aftalen påbegynder Amplify arbejdet af en hjemmeside til kunden, ud fra drøftelser der har været mellem Kunden og Amplify. Hjemmesiden udarbejdes således, at den er optimeret til søgemaskiner, og virker på både computer, tablet og smartphones. Hjemmesiden bliver hostet på Amplifys servere.
  • Det er kundens eget ansvar at skaffe et lovligt domænenavn. Efter konkret aftale mellem Amplify og Kunden kan Amplify bistå kunden med re-gistrering af et domænenavn. Amplify er i alle tilfælde udelukkende formidler, mens selve regi-streringen og brugen af domænet sker på kundens ansvar og i henhold til de gældende vilkår hos ud-byderen. Amplify kan ikke gøres ansvarlig i relation til bistanden med erhvervelsen og opretholdelsen af domænenavnet, og kan ikke garantere fuld funktionalitet af domæner, som indeholder Æ, Ø, Å, accenttegn eller andre specialtegn.

3. Pris og betaling

  • Priserne for Ydelserne fremgår af Aftalen.
  • Alle priser er angivet i danske kroner og eksklusiv moms.
  • Fakturering og betaling af opstartspriser, herunder prisen for hjemmesiden, sker ved aftalens indgåelse. Efterfølgende ydelser faktureres kvartalsvis forud startende fra den med kunden aftalte opstarts-dato. Er kunden årsag til, at hjemmesiden ikke kan lanceres på opstartsdatoen, faktureres kunden for Ydelserne fra den aftalte opstartsdato.
  • Enhver faktura udstedt til Kunden forfalder til be-taling 8 dage fra fakturadato. Ved for sen betaling tilskrives renter med 2 % pr. måned og i forbindelse med fremsendelse af rykkerskrivelse, pålægges et rykkergebyr på 100 kr. I tilfælde af manglende rettidig betaling forbeholder Amplify sig endvidere retten til at fakturere for den resterende fulde aftaleperiode samt at lukke for hjemmesiden og alle andre ydelser til kunden indtil betaling er sket til Amplify af ethvert skyldigt beløb.
  • Ydelserne og abonnementerne betales kvartalsvis forud. 
  • Kunden kan ved aftalens indgåelse tilmelde sig til betalingsservice.
  • Samtlige udgifter til tredjemand skal afholdes direkte af Kunden. Amplify kan vælge at lægge ud for disse udgifter, men i såfald vil Amplifys betaling i alle henseender være at betragte som et udlæg på Kundens vegne, som ved anmodning straks skal betales til Amplify.
  • Parterne kan i denne aftales løbetid aftale, at Amplify skal levere supplerende ydelser. For leveringen af sådanne supplerende ydelser veder-lægges Amplify med DKK 1000, eksklusiv moms, pr. anvendt time, med mindre Parterne i hvert en-kelt tilfælde aftaler en fast pris. Amplify skal ved udgangen af hver måned fremsende faktura til kunden indeholdende specifikation af de timer, som Amplify i den foregående måned har anvendt i forbindelse med levering af supplerende ydelser.
  • Priserne kan blive reguleret hvert kale nderår, og Kunden vil blive orienteret om en eventu-el regulering.
  • Ved ovenstående priser er der taget højde for, at der i nogle tilfælde kan forekomme driftsforstyrrelser, som kan medføre at hjemmeside er ude af drift, hvilket Kunden accepterer ved indgåelsen af Aftalen.

4. Kunden

  • Kunden skal skriftligt orientere Amplify om alle ændringer i oplysninger omkring Kunden, herunder eksempelvis nyt navn og adresse, bankoplysninger, mv. Det er aftalt mellem parterne, at henvendelse til Kunden fra Amplify, eller fra en samarbejdsparter til Amplify, kan ske via brev, e-mail, telefon og SMS. Amplify forbeholder sig retten til at benytte Kundens navn mv. som reference i salgs- og mar-kedsføringsøjemed.
  • Kunden er forpligtet til, at levere det materiale, herunder tekster, billeder, domænenavn, e-mails mv., der skal bruges til levering af Ydelserne fra Amplify inden 12 dage efter Aftalens indgåelse. Såfremt Kunden ikke har leveret dette materiale, fremsender Amplify et link til et udkast til en hjem-meside, som er udfyldt med tilfældig tekst og bille-der, og dette anses som en opstart af hjemmesiden i henhold til punkt 3.

5. Opsigelse

  • Aftalen bliver automatisk fornyer hver måned, medmindre abonnementet skriftligt opsiges. Kundens opsigelse skal ske skriftligt til info@amplify.dk.
  • Amplify kan opsige Aftalen med 2 måneders varsel. I de tilfælde, hvor opsigelsen ikke kan hen-føres til Kundens forhold, er denne berettiget til at kræve forholdsmæssig refusion af betalte beløb, men herudover kan Kunden ikke fremføre krav mod Amplify i anledning af opsigelsen.

6. Persondata

  • Såfremt der i relation til Aftalen behandles persondata på vegne af kunden, er Amplify og Amplifys eventuelle underleverandører at be-tragte som databehandler, hvorimod kunden er dataansvarlig.

    Dette medfører, at Amplify, og Amplifys eventuelle underleverandører, alene må handle i overensstemmelse med Persondataloven efter instruks fra Kunden, der således afgør til hvilke formål, og med hvilke hjælpemidler, der må fore-tages behandling af personoplysninger. Amplify træffer de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at oplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lov om behandling af personoplysninger. ·

    Kunden giver Amplify instruks til at indsamle oplysninger, herunder navn og adresse, på de personer, som henvender sig til kunden gennem markedsføringsannoncer og hjemmesiden.

7. Rettigheder

  • Kunden ejer hjemmesiden, og kan medtage hjemmesiden ved ophøret af samarbejdet. Dog har Amplify ophavsret og alle rettigheder til koder og skabeloner, herunder HTML, Java, Asp mv. Kunden opnår ikke rettigheder til materiale, hvortil tredjem-and har rettigheder, som måtte være indeholdt i de Ydelser, som er leveret af Amplify. Kunden får ikke FTP-adgang.

8. Ansvar

  • Amplifys erstatningsansvar over for Kunden kan aldrig overstige et beløb, svarende til det af Kunden til Amplify betalte vederlag for de seneste 3 måneder, før skaden indtrådte.

    I alle tilfælde kan Amplify ikke blive erstatningsansvarlig for Kundens indirekte tab, herunder driftstab, tabt arbejdsfor-tjeneste, tabt avance, tab af goodwill, følgeskader eller øvrige tab. Amplify er ikke ansvarlig for data liggende på kundens webhotel.

    Amplify er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller driftsfor-styrrelser. Amplify er ikke forpligtet til at genskabe en backup af produkter, herunder hjemmesider, webshops m.v i forbindelse med fejl opstået ved Kundens egne ændringer i CMS. Amplify giver ikke garanti for et særligt antal kundehenvendelser på baggrund af Løsningen.
  • Amplify påtager sig intet ansvar for lovligheden af kundens egen brug af Ydelserne eller indholdet af de af kunden indlagte data i Ydelserne.

    Det er alene Kundens ansvar at overholde lovgivningen over for egne kunder og tredjemand.Kunden skadesløsholder Amplify for ethvert krav og om-kostninger i så henseende, som tredjemand eller offentlige myndigheder måtte rejse mod Amplify i anledning af påståede krænkelser af tredjemands-rettigheder eller kundens overtrædelse af gælden-de lovgivning.

    Amplify er i anledning af sådanne henvendelser berettiget til uden varsel at hindre kundens brug af Aftalen.

9. Overdragelse

  • Amplify er berettiget til at overdrage sine rettig-heder og forpligtelser helt eller delvist i henhold til Aftalen med Kunden til et andet selskab i Amplifys koncern eller til tredjemand. I sådanne tilfælde vil aftalekomplekset med Kunden forsætte uændret med den nye aftalepart. Kunden er ikke berettiget til at overdrage rettigheder og forpligtelser i hen-hold til Aftalen til tredjemand.

10. Underleverandører

  • Amplify kan benytte underleverandører til leve-ring af Ydelserne til Kunden.

11. Lov og værneting

  • Tvister mellem Parterne om nærværende Generelle Handelsbetingelser, Aftalen samt parternes rettigheder og forpligtelser i øvrigt er undergivet dansk ret.
  • Enhver tvist mellem Parterne afgøres ved Københavns Byret som første instans. I tilfælde hvor det gøres gældende, at kunden skylder Amplify et pengebeløb, skal sager vedrørende ubestridte krav på under 100.000 DKK behandles ved fogedretten efter den forenklede inkassoproces, mens alle andre krav skal behandles som en småsag efter reglerne i småsagsprocessen, herunder også sager vedrøren-de bestridte krav på over 50.000 DK.