Rasmus laver display annoncering

Display
annoncering

Google Ads-bureau med dit brand i fokus

Oplever du, at dine Google Ads er synlige på de forkerte søgetermer? Eller betaler du høje klikpriser samtidig med, at din return of investment (ROI) ligger i den lave ende?

I Amplify arbejder vi målrettet med Google Ads og display annoncering for at sikre, at din virksomhed bliver synlig på nette

Rasmus skaber resultater

Skab resultater med display annoncering

Som digitalt bureau hjælper vi ambitiøse virksomheder med at optimere deres annoncering.

Til trods for diversiteten i vores kundeportefølje er der én ting, der går igen i hver eneste samarbejde, vi indgår: Fokuseret rådgivning og skræddersyede løsninger, der matcher den enkelte virksomheds virkelighed, værdier og visioner.

Fælles for alle vores kunder er, at de vil være synlige der, hvor deres kunder befinder sig. Vi hjælper virksomheder med PPC-annoncering, så de er synlige for de rigtige målgrupper og på de søgetermer, der har relevans for lige netop deres virksomhed, produkter og services.

Har du en virksomhed som i forvejen gør sig i PPC? Eller ønsker du at blive sat ind i dette smarte værktøj? Som Google Ads-bureau, kan Amplify være din virksomheds vigtigste aktiv i kampen om kundens opmærksomhed.

Et udvalg af tilfredse samarbejdspartnere

Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.

Målrettede Google Ads-strategier

Strategi og branding er hjørnestenene i Amplify, og vi er dedikeret til at levere strategisk indsigt og performance, der skaber resultater for din virksomhed.

 

Google Ads kan være et vigtigt værktøj til performance – og i samspil med SEO skaber vi målrettede strategier, der tager højde for din målgruppe og deres søgemønstre.

 

Sådan sikrer vi dig ikke alene synlighed i de betalte søgeresultater og i Googles søgenetværk – men også relevant trafik, der konverterer.

+ 0

ambitiøse virksomheder har vi samarbejdet med gennem årene.

+ 0

hjemmesider har vi skaffet klik og konverteringer via Google Ads.

0 %

af vores samarbejdspartnere har givet os 5 stjerner på Trustpilot.

Let's Amplify

Gennem årene har vi samarbejdet med en bred palette af ambitiøse virksomheder. Er din forretning den næste?

Få fat i kunderne i interessefasen

Forestil dig et af to følgende scenarier:

Du har købt et produkt i en webshop. Et par uger efter ser du en digital bannerannonce for et andet produkt fra selvsamme webshop – vel at mærke på en helt anden hjemmeside.

Eller

Du støder på en digital bannerannonce for et produkt, du kunne have interesse i at købe – selvom du måske ikke lige havde overvejet, du havde behovet.

I begge tilfælde er du stødt på display annoncering – også kendt som bannerannoncering.

Display annoncer er en del af Google Ads, som for mange er synonym med de tekstannoncer, man ser i søgeresultaterne på Google. Google Ads er dog mere end tekstannoncer og omfatter også bannerannoncering og Youtube annoncering.

Skræddersyede annoncer

Med bannerannoncer kan du tilpasse din annoncering ud fra forskellige parametre og på den måde målrette din annoncering til lige netop den målgruppe, du gerne vil ramme med din markedsføring.

Du kan for eksempel tilpasse din annoncering ud fra:

Rasmus viser Adam og Maj display annoncering

Gratis viden om digital markedsføring

Vil du blive klogere på, hvad vi kan hjælpe dig med? I Amplify Academy får du gratis viden, der kan løfte din forretning digitalt.

Ram kunder i alle dele af kunderejsen

Når en Google-bruger søger på Google, har personen typisk brug for at få dækket et behov – men er ikke nødvendigvis klar til at købe et produkt eller en ydelse. Derfor vil tekstannoncer typisk være målrettet brugere i begyndelsen af kunderejsen.

Din annoncering kan ramme bredt og nå potentielle kunder i starten af kunderejse. Men den kan også ramme snævert og nå kunder, der allerede har fået dækket et behov.

Det kalder man for remarketing.

Nicolai rammer kunder i alle dele af kunderejsen

Sådan arbejder vi med display annoncering

I Amplify arbejder vi altid målrettet og med afsæt i din virksomheds virkelighed. Som dit Google Ads og display bureau gør vi altid følgende, når vi står for dine display reklamer:

Relevante landingssider giver tilfredse besøgende

Det er ikke altid hensigtsmæssigt at sende en potentiel kunde til forsiden af din hjemmeside eller webshop. En af fordelene ved bannerannoncer er jo netop, at du kan målrette din annoncering til den ønskede målgruppe. Derfor det også vigtigt, at dine annoncer sender relevante brugere hen til relevante undersider eller kategorier.

Forestil dig, at du støder på en annonce, der reklamerer for Scanpan grillpander – et produkt, du har overvejet at købe i længere tid. Derfor klikker du på annoncen. Men i stedet for at lande på en kategoriside med Scanpan grillpander bliver du sendt til forsiden af en kæmpe webshop, der sælger alt fra kaffemaskiner, stegepander og støvsugere til lydudstyr og personlig pleje.

Ganske vist sælger siden også den grillpande, du var på udkig efter – men du skal selv gøre en indsats for at finde den.

Når vi arbejder med display annoncering i Amplify, sørger vi for, at dine annoncer holder, hvad de lover – og sender brugeren hen til relevant undersider eller produktkategorier.

Løbende optimering af annoncer

Digital markedsføring er en dynamisk proces. Det betyder, at du ikke bare kan oprette en kampagne og lade stå til. Du bliver derimod nødt til at overvåge dine annoncer løbende.

Overlader du din display annoncering til Amplify, er du altid sikret løbende optimering og tilpasning af dine annoncer. Det sikrer, at din annoncering rammer de rette kanaler i Googles displaynetværk – og at de får både eksponeringer, kliks og konverteringer.

Når du samarbejder med os om din annoncer, bestemmer du selv omfanget af din display annoncering. Du bestemmer for eksempel selv, om du udelukkende vil betale for konverteringer, eller om du også vil betale for eksponeringer og kliks.

Måske får dine annoncer masser af kliks. Men hvis trafikken ikke er relevant, kan det bedre betale sig kun at betale for konverteringer.

Er vi et match for jer?

Selvfølgelig vil vi gerne have så mange kunder som muligt – men ikke for enhver pris. For ikke alle er et match for Amplify.

Men tænker din virksomhed langsigtet, og har I forståelse for, at engangsopgaver på timebasis ikke er en genvej til succes – hverken i Googles søgenetværk eller i forhold til jeres forretningsmål?

Så er Amplify måske jeres kommende bureau.

Vi hjælper kunder, der vil tage deres marketingstrategi til nye højder.

Bliv endnu klogere

Vil du have tips og tricks til din markedsføring? Vores specialister deler ud af deres egne råd vores vidensunivers Amplify Academy – og det er ganske gratis.

Jens og Natasja tænker langsigtet

Udtryk din virksomheds visuelle identitet

Vi mennesker er visuelle væsener med tendens til at reagere langt stærkere på billeder end på tekst. Derfor husker vi også visuelt indhold lang bedre, end vi husker tekst. Faktisk husker vi omkring 80 % af det, vi ser – hvor vi kun husker omkring 20 % af det, vi læser.

Med display annoncering har du derfor større mulighed for at cementere bevidsthed om din virksomhed i potentielle kunders bevidsthed. Desuden kan du i kraft af det visuelle aspekt ved bannerannoncering udtrykke din virksomheds visuelle udtryk.

Tænk bare på virksomheder som Nike, Apple og Google. Hvad er det første, der dukker op i dit hoved, når du tænker på dem? Højst sandsynligt deres logoer.

Med veldesignede og iøjnefaldende bannerannoncer kan du også skabe brand awareness.

Vi holder din Google Ads-strategi up-to-date

Som full-service bureau er vi med dig hele vejen – fra indledende strategi til løbende vurdering og optimering. På den måde får din Google Ads-strategi ikke bare det bedste afsæt, men også hyppige sundhedstjek, så dine kampagner altid performer optimalt – og du dermed får mest ud af dit marketing-budget.

Vores strategiske grundlag hviler først og fremmest på viden om din virksomhed og jeres forretningsmål – men omvendt også i jeres indsigt i vores tilgang til Google Ads. 

Derfor starter ethvert samarbejde med en samtale, hvor begge parter kan lære hinanden at kende.

Skal vi samarbejde?

I Amplify bliver du mødt af et erfarent hold af specialister, som tilsammen mestrer alle nødvendige marketingindsatser. Tilsammen højner giver vi din virksomhed mulighed for at sætte ind der, hvor det skaber resultater.

Vores team tæller således både strategikere med et skarpt fokus på data, tekniske specialister med forståelse for din hjemmesides opbygning, tracking-specialister med viden om opsætning og sporing af vigtige måleparametre samt tekstforfattere.

Ved at kombinere teknisk optimering med strategi og målrettet tracking sikrer vi, at din digitale strategi er målrettet mod lige netop de mål, der er vigtige for din forretning.

Har du brug for professionel hjælp til display annoncering – og vil du samarbejde med et Google Ads-bureau, der tænker databaseret, strategisk og resultatorienteret?

Så tøv ikke med at kontakte Amplify allerede i dag.

Let´s Amplify!

Vores specialister igang med at gennemgå en SEO-strategi

Er vi det rette Google Ads-bureau?

Det er vi, hvis din virksomhed kan svare “ja” til flere af følgende:

Succes på alle kanaler

Gå på opdagelse i et udvalg af andre værktøjer.