Målrettet annoncering med remarketing
Oplever du, at dine Google Ads er synlige på de forkerte søgetermer? Eller betaler du høje klikpriser samtidig med, at din return of investment (ROI) ligger i den lave ende?
Så er remarketing muligvis svaret på dine bønner. Remarketing en kampagnestrategi med en høj click-through- og konverteringsrate.
I Amplify arbejder vi målrettet med Google Ads og remarketing, så du får mest muligt ud af dit annonceringsbudget
Mærk forskellen med PPC
Vi hjælper ambitiøse virksomheder med at optimere deres annonceringer – fra hurtigt voksende webshops til internationale virksomheder.
Til trods for diversiteten i vores kundeportefølje er der én ting, der går igen i hver eneste samarbejde, vi indgår: Fokuseret rådgivning og skræddersyede løsninger, der matcher den enkelte virksomheds virkelighed, værdier og visioner.
Fælles for alle vores kunder er, at de vil være synlige der, hvor deres kunder befinder sig. Vi hjælper virksomheder med at gøre deres annonceringer synlige for de rigtige målgrupper og på de søgetermer, der har relevans for lige netop deres virksomhed, produkter og services.
Har du en virksomhed som i forvejen gør sig i PPC? Eller ønsker du at blive sat ind i dette smarte værktøj? Som markedsføringsbureau, kan Amplify være din virksomheds vigtigste aktiv i kampen om kundens opmærksomhed.
Så hvis du er klar til at tage din markedsføring til nye højder, så skal du endelig kontakte os.
Et udvalg af tilfredse samarbejdspartnere
Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.
Målrettede Google Ads-strategier
Strategi og branding er hjørnestenene i Amplify, og vi er dedikeret til at levere strategisk indsigt og performance, der skaber resultater for din virksomhed.
Google Ads kan være et vigtigt værktøj til performance – og i samspil med SEO skaber vi målrettede strategier, der tager højde for din målgruppe og deres søgemønstre.
Sådan sikrer vi dig ikke alene synlighed i de betalte søgeresultater og i Googles søgenetværk – men også relevant trafik, der konverterer.
ambitiøse virksomheder har vi samarbejdet med gennem årene.
hjemmesider har vi skaffet klik og konverteringer via Google Ads.
af vores samarbejdspartnere har givet os 5 stjerner på Trustpilot.
Let's Amplify
Gennem årene har vi samarbejdet med en bred palette af ambitiøse virksomheder. Er din forretning den næste?
Hvad er remarketing?
Prøv at forestille dig følgende scenarie:
Du går ind i en butik. I butikken falder du over ét eller flere produkter, du kunne være interesseret i. Du forlader dog butikken uden at købe noget – enten for at undersøge alternativer hos konkurrenterne, eller fordi du bare ikke er klar til købe.
Butikkens produkter har altså nok vakt din nysgerrighed. Men dine penge ligger stadig trygt og godt på din konto eller i din pengepung. Det er ikke noget usædvanligt scenarie for ansatte i detailbranchen. Det er nemlig de færreste, der køber et produkt eller booker en service, første gang de besøger en butik.
Det samme gør sig gældende i den virtuelle verden – og du skal derfor ikke regne med, at dine besøgende nødvendigvis køber noget i din webshop eller booker en service, blot fordi de har fundet vej til din hjemmeside. Eller sagt på en lidt mere nørdet måde: Det er de færreste kliks, der konverterer.
Remarketing er altså en venlig reminder til dine besøgende om en produkt eller service, de allerede har vist interesse i – men som de endnu ikke har investeret i.
Sådan virker remarketing i praksis
Når en bruger besøger din hjemmeside eller webshop, lagrer Google Ads et såkaldt cookie-ID på brugerens computer, telefon eller tablet – for eksempel hvis de har set et produkt i dit webshop men ikke har købt.
Hver cookie har et unikt ID, som Google Ads automatisk tilføjer til en såkaldt remarketingliste. En remarketingliste er i korte træk en oversigt over de besøgende, du har indsamlet data om. Når en bruger så opfylder bestemte krav, du har angivet, vil vedkommende se din annoncering på udvalgte platforme.
Du bestemmer selv:
- Hvilke brugere, du vil ramme med din annoncering.
- Hvor de skal se din annoncering.
- Hvor annonceringen skal føre dem hen.
På den måde øger du chancen for at gøre klik til konverteringer. Eller sagt med andre ord: gøre besøg til salg.
Gratis viden om digital markedsføring
Vil du blive klogere på, hvad vi kan hjælpe dig med? I Amplify Academy får du gratis viden, der kan løfte din forretning digitalt.
Remarketing i Googles søgeresultater
Én måde at anvende remarketing på er at opsætte annoncer, som reklamerer for produkter med relevans for brugeren i Googles søgeresultater.
Lad os sige, at du har en webshop, der sælger skriveredskaber. En besøgende har kigget på en kuglepen i din webshop, men har dog forladt siden uden at købe en.
Ved at opsætte remarketing-annoncer i søgeresultaterne kan du så vise annoncer for din virksomhed, næste gang den besøgende søger på kuglepenne på Google. På den måde bliver brugeren mindet om din virksomhed. Og i kraft af at personen allerede kender til din virksomhed, øger du chancen for, han eller hun køber kuglepenne i din virksomhed – og ikke hos en konkurrent.
Er vi et match for jer?
Selvfølgelig vil vi gerne have så mange kunder som muligt – men ikke for enhver pris. For ikke alle er et match for Amplify.
Men tænker din virksomhed langsigtet, og har I forståelse for, at engangsopgaver på timebasis ikke er en genvej til succes – hverken i Googles søgenetværk eller i forhold til jeres forretningsmål?
Så er Amplify måske jeres kommende bureau.
Vi hjælper kunder, der vil tage deres marketingstrategi til nye højder.
Bliv endnu klogere
Vil du have tips og tricks til din markedsføring? Vores specialister deler ud af deres egne råd vores vidensunivers Amplify Academy – og det er ganske gratis.
Dynamisk remarketing
Med dynamisk remarketing kan du annoncere for specifikke produkter eller services, som dine besøgende har vist interesse for.
Har en besøgende for eksempel kigget på én bestemt kuglepen i din webshop, kan du så tilrettelægge dine annoncering, så personen får vist annoncer for lige netop den kuglepen.
Annoncerne ændrer sig altså alt efter, hvilket produkt brugeren har set på din hjemmeside.
Dét kan du forvente af processen
I Amplify arbejder vi målrettet med din remarketing-strategi for at give dig en skræddersyet annoncering, der rammer relevante målgrupper.
Vi analyserer konverteringsdata og specifikke brugeradfærdsdata i Google Analytics og tilrettelægger kampagnerne derefter.
Med afsæt i relevante parametre splittester vi så på forskellige målgrupper med henblik på at skabe konverteringer.
På den måde er du sikret en høj konverteringsrate og Return On Investment, når du overlader din remarketing-kampagner til vores Google Ads-specialister.
Vi skruer for eksempel på parametre som:
- Demografi
- Geografi
- Enheder – anvender brugeren desktop, telefon eller tablet?
- Interesser.
Øg dine chancer for salg med remarketing
Med remarketing kan du nå ud til brugere, der tidligere har besøgt din hjemmeside eller webshop uden at have købt et produkt eller booket en service.
På den måde øger du chancen for at konvertere dine besøgende til kunder, ligesom du i højere grad er sikret at få afkast af din investering i online markedsføring.
Vi er klar til at hjælpe dig med at analysere, hvad der skal til, for at du får mest muligt ud af dine annoncer.
Er vi det rette Google Ads-bureau?
Det er vi, hvis din virksomhed kan svare “ja” til flere af følgende:
- Ønsker specialistviden
- Vil have indflydelse på egen strategi
- Tænker langsigtet
- Vil udvide og udvikle marketingindsatsen
- Ønsker succes på tværs af kanaler.
Succes på alle kanaler
Gå på opdagelse i et udvalg af andre værktøjer, der kan spille sammen med din Google Ads-strategi.