OLIOLI
- Branding, Google Ads, SEO, Social Ads, Strategi
Outsourcing af marketingafdeling og 360 graders kanalmix sikrede en klar digital strategi hos Danmarks første Poké bar.
Vores fremgangsmåde
“Det at være kunde hos Amplify er super fedt. Vi har fået skabt en god relation og samarbejdet er rigtig godt. Der er en god synergi mellem at beholde noget af vores arbejde in-house og samtidig have Amplify som sparringspartner. Jeg vil rigtigt gerne anbefale Amplify af den årsag, at de er super søde og nemme at arbejde med, og samtidig er vi særligt glade for deres tilgængelighed og den gode kommunikation.
Nicolai Suwinai
Co-founder & CEO hos OLIOLI
Danmarks første poké bar
OLIOLI er en virksomhed, der laver poké bowls og skaber glæde mellem mad og mennesker. Virksomheden har siden deres start i 2017, som Danmarks første poké bar, været på en ambitiøs vækstrejse, der i dag inkluderer 14 barer fordelt rundt omkring i Danmark. Derudover kører OLIOLI efter bestilling også deres foodtrucks rundt til fester i både København og Aarhus. På den måde serverer kæden ikke bare poké bowls med glæde på deres barer – men også til events og fester rundt omkring i Danmark.
Poké bowls er hawaiiansk, men OLIOLI er asiatisk og skandinavisk. Stifterne bag OLIOLI har selv skandinaviske og asiatiske rødder, og derfor var det vigtigt for dem at sætte et personligt præg på den traditionelle poké bowl. OLIOLI bringer derfor den traditionelle hawaiianske poke bowl sammen med en unik smag fra Asien og det sunde og rustikke touch fra skandinavien. OLIOLI betyder glæde på hawaiiansk, og dét er essensen i konceptet og virksomhedens vision.
Udvalgte resultater
Her ses et udsnit af nogle af de flotte resultater vi har leveret.
Øget omsætning på egen takeaway platform
+100% stigning i ROAS på Social Ads
Sammenkobling af alle datapunkter
Outsourcing af marketingafdeling og 360 graders kanalmix
Nicolai Suwinai og OLIOLI valgte at outsource deres marketingafdeling fordi de ville uddelegere opgaver til specialister, som har en bedre forståelse end dem selv – derfor valgte de Amplify.
Nicolai oplever, at der er en god synergi mellem at have enkelte opgaver in-house og samtidig have en sparringspartner i Amplify, der hjælper med forbedring, optimering og generel feedback.
Hos Amplify har vi overtaget dele af OLIOLIs marketingafdeling og er derfor i dag ansvarlige for SEO, annoncering, generel branding og strategi.
Et udvalg af tilfredse samarbejdspartnere
Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.
God relation og klar kommunikation skaber stærkt samarbejde
Teamet bag OLIOLI er særligt glade for den gode relation med klar kommunikation og fuld tilgængelighed.
Vi holder ugentlige statusmøder med gennemgang af opgaver og kampagner på kort og lang sigt, som skal sikre en klar forståelse af processen for begge parter. Hos Amplify står vi altid til rådighed som sparringspartner, og intet problem er for småt til os.
For Nicolai har det været vigtigt, at OLIOLIs samarbejdspartnere har en klar forståelse af, hvem de er som virksomhed, og hvad de står for – og det er netop, hvad Nikolai og resten af holder bag OLIOOLI oplever i Amplify.