360 graders
markedsføring
Vil du være sikker på, at din markedsføring rammer din målgruppe i alle steder af kunderejsen? I Amplify arbejder vi med 360 graders online markedsføring – der skaber vækst både nu og i det lange løb. Det gør vi ved at målrette markedsføringen til relevante kundetyper og -behov.
Vi rammer bredt – uden at skyde med spredehagl
Din målgruppe kan ikke nødvendigvis skæres over én kam. Det er forskellige mennesker med forskellige behov og forskellige måder at navigere nettet på. Ikke mindst befinder de sig forskellige steder i kunderejsen – nogle har et spirende behov og er måske kun lige begyndt at afsøge markedet, mens andre er 100 % købeklar og bare lige mangler det sidste skub mod kasseapparatet.
Vi ved, hvad der engagerer og konverterer – uanset hvor din målgruppe befinder sig i marketing funnel. Det sikrer din virksomhed en 360 graders multichannel online markedsføring med fokus på at skabe synlighed på de kanaler og platforme, hvor din målgruppe befinder sig.
Grundstenen i vores arbejde er vores evne til at sætte os ind i den enkelte virksomheds kernekompetencer og målgruppe. Derfor kan vi altid tilpasse vores valg af kanaler til lige netop din virksomheds behov.
For nok er målet med vores 360 graders tilgang til digital markedsføring at ramme bredt – men vi skyder aldrig med spredehagl. Vi indstiller altid sigtekornet nøjagtigt på elefantbøssen for at ramme skarpt – lige akkurat der i kunderejsen, hvor dine kunder befinder sig.
Et udvalg af tilfredse samarbejdspartnere
Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.
Full-service digital marketing
Amplify er et full-service digitalt marketing bureau, dedikeret til at levere strategisk indsigt og performance, der skaber resultater for din virksomhed.
ambitiøse virksomheder har vi samarbejdet med gennem årene.
af vores samarbejdspartnere har givet os 5 stjerner på Trustpilot.
var året, hvor Amplify startede under navnet Webamp.
Let's Amplify
Gennem årene har vi samarbejdet med en bred palette af ambitiøse virksomheder. Er din forretning den næste?
Succes gennem hele salgstragten
Online markedsføring kan virke som en uoverskuelig og uhåndterlig størrelse. For kanalerne er mange. Formaterne er endnu flere. Google Ads, SEO, displaynetværk, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube…Content marketing, blogindlæg, landingssider, lead-kampagner, nyhedsbreve, lead ads, influencer marketing…
Og det er bare et lille udsnit af udvalget.
Så hvilke kanaler bør du satse på? Svaret på dét spørgsmål handler faktisk ikke så meget om dig og din virksomhed – eller dit brand for den sags skyld. Men derimod om dine kunder og deres behov.
Hos Amplify arbejder vi derfor med 360 graders online markedsføring – markedsføring, der skaber vækst både nu og i det lange løb ved at spille på kanaler målrettet alle kundetyper og -behov.
Vi skaber købsbehov i awareness-stadiet
Kunderejsen starter i awareness-stadiet. Her er målet først og fremmest at plante et behov i bevidstheden på den optimale kunde, ligesom det handler om at skabe opmærksomhed omkring dit brand og dine produkter eller services.
Du arbejder altså med kolde leads i denne del af kunderejsen – derfor er det alfa og omega, at du skiller dig ud fra mængden og knivskarpt kommunikerer dine unikke selling points.
I awarenes-stadiet arbejder vi blandt andet med Facebook-annoncering og andre former SoMe marketing for at konvertere kolde leads til købeklare kunder. Derudover spreder vi dit budskab via bannerannoncer i Googles displaynetværk.
Vores annoncering i awareness-stadiet tager altid afsæt i en grundig segmentering af din målgruppe, der så vidt muligt sikrer, at vi stiller skarpt på din kernemålgruppe. Ikke mindst formulerer vi klart dine budskaber via fængende annoncer, velproduceret videoindhold og andre former for content.
Vi vækker opsigt i consideration-stadiet
I den næste del af kunderejsen – det såkaldte consideration-stadie – er behovet nu solidt plantet i bevidstheden hos dine målgruppe, og de begynder derfor at afsøge markedet for udbydere, der kan afhjælpe deres behov – og her vil de ofte ty til Google.
Derfor handler det om at være synlig i søgeresultaterne.
Hos Amplify hjælper vi din virksomhed til synlighed i søgeresultaterne med databaseret og strategisk søgemaskinemarkedsføring – herunder SEO og Google Ads.
Med afsæt i søgeordsanalyser producerer vi fængende landingssider og skarpe annoncer i søgeresultaterne, der får din hjemmeside op i de eftertragtede topresultater på Googles resultatside.
Bliv endnu klogere
Vil du have tips og tricks til din markedsføring? Vores specialister deler ud af deres egne råd vores vidensunivers Amplify Academy – og det er ganske gratis.
Vi konverterer købeklare kunder i decision-stadiet
I decision-stadiet er dine kunder 100 bevidst om deres behov. Behovet er blomstret og står nu i fuldt flor – nu skal der høstes! Du skal med andre ord overbevise dine nu 100 % købeklar kunder om, at lige netop dit brand, dine produkter eller løsninger kan dække deres behov.
I decision-stadiet handler det derfor også om at være synlig i den del af kunderejsen, hvor dankortet sidder mere løst på din målgruppe. Det gør vi blandt andet via sælgende og konverteringsvenlige landingssider, der skaber høje rankings i Googles organiske resultater og høje kvalitetsscore på dine annoncer i Google Ads.
I decision-stadiet arbejder vi desuden med remarketing for at nå ud til brugere, der tidligere har besøgt din hjemmeside eller webshop uden at have købt et produkt eller booket en service. På den måde øger vi chancen for at konvertere flere af dine besøgende til kunder.
Et samarbejde med Amplify
Mulighed for ugentlige og månedlige statusmøder med strategisk funderede specialister.
En proaktiv sparringspartner med fokus på at skabe synergi mellem kanaler – med strategi og brand for øje.
Kampagne- og contentplaner for én måned forud, så du altid ved, hvilken historie vi vil fortælle.
En fast kontaktperson samt et team bestående af 3-5 personer, som kender jer og arbejder dedikeret på jeres case.
Fast månedlig rapportering, der automatisk sendes den 7. i hver måned for at skabe gennemsigtighed.
Kvartalsvise statusmøder, hvor strategi, branding og overordnede mål bliver drøftet.
Vi genvinder dine kunder
I den næste del af kunderejsen – det såkaldte consideration-stadie – er behovet nu solidt plantet i bevidstheden hos dine målgruppe, og de begynder derfor at afsøge markedet for udbydere, der kan afhjælpe deres behov – og her vil de ofte ty til Google.
Derfor handler det om at være synlig i søgeresultaterne.
I Amplify hjælper vi din virksomhed til synlighed i søgeresultaterne med databaseret og strategisk søgemaskinemarkedsføring – herunder SEO og Google Ads.
Med afsæt i søgeordsanalyser producerer vi fængende landingssider og skarpe annoncer i søgeresultaterne, der får din hjemmeside op i de eftertragtede topresultater på Googles resultatside.
FAQ – 360 graders online markedsføring
Hvordan markedsfører man sin virksomhed?
Det er vigtigere end nogensinde før, at du er til stede og investere tid og ressoucer i online markedsføring. Der er mange måder, hvorpå man kan markedsføre sin virksomhed bl.a. SEO, Google Ads, nyhedsbreve, blogindlæg og markedsføring på sociale medier.
Hvilken markedsføringsstrategi skal jeg vælge?
Der findes et utal af markedsføringsstrategier og metoder, og det er vigtigt, at du har lavet alle nødvendige analyser, inden du vælger den rigtige for din virksomhed. Hvis det er muligt, så er det altid favorabelt at investere i at synliggøre sig på tværs af de digitale platforme.
Hvordan tiltrækker jeg flere kunder?
Du tiltrækker flere kunden gennem synlighed, synlighed og mere synlighed. Du kan have den bedste service, de bedste priser eller det bedste håndværk – men det ikke meget værd, hvis potientielle kunder ikke finder din virksomhed. Du har mulighed for at tiltrække flere kunder gennem online markedsføring.
Hvordan øger jeg mit online salg?
Hvis du skal øge dit online salg, så er det vigtigt, at du har en brugervenlig og vel-optimeret hjemmeside. Det kan du få gennem SEO.
Hvis du befinder dig i et marked med høj konkurrence, så vil det også skabe værdi at investere i betalt annoncering på Google og/eller SoMe. At kombinere SEO og betalt annoncering skaber synergi, og det kan tydeligt ses i performance.
Succes på alle kanaler
Gå på opdagelse i et udvalg af andre værktøjer, der kan spille sammen med din content-strategi.