
Full-service SEM-bureau
Vil du være synlig i søgeresultaterne på Google, er arbejdet med SEM alfa og omega. Og er du endnu ikke helt sikker på, hvad SEM er, og hvad forskellen er mellem SEM, SEO og betalte annonceringer, er du landet det rigtige sted.
I Amplify har vi erfarne SEO- og Google Ads-specialister, som arbejder målrettet med SEM for at sikre, at din hjemmeside eller webshop modtager de helt rigtige klik!
Kontakt os i dag og lad os tage et møde.

SEM-bureau for de ambitiøse
Som SEM-bureau hjælper vi ambitiøse virksomheder med at optimere deres SEO og Google Ads – fra hurtigt voksende webshops til internationale virksomheder.
Til trods for diversiteten i vores kundeportefølje er der én ting, der går igen i hver eneste SEM-samarbejde, vi indgår: Fokuseret rådgivning og skræddersyede løsninger, der matcher den enkelte virksomheds virkelighed, værdier og visioner.
Fælles for alle vores kunder er, at de vil være synlige der, hvor deres kunder befinder sig. Vi hjælper virksomheder med at gøre deres annonceringer synlige for de rigtige målgrupper og på de søgetermer, der har relevans for lige netop deres virksomhed, produkter og services.
Har du en virksomhed som i forvejen gør sig i søgemaskinemarkedsføring? Eller ønsker du at blive sat ind i dette smarte værktøj? Som SEO- og Google Ads-bureau kan Amplify være din virksomheds vigtigste aktiv i kampen om kundens opmærksomhed.
Cases
Mød nogle af vores nuværende samarbejdspartnere, og hør mere om, hvordan det er at være kunde i Amplify.
Målrettede SEM-strategier
Strategi og branding er hjørnestenene i Amplify, og vi er dedikeret til at levere strategisk indsigt og performance, der skaber resultater for din virksomhed.
SEO kan være et vigtigt værktøj til performance – og i samspil med Google Ads og andre betalte formater skaber vi målrettede strategier, der tager højde for din målgruppe og deres søgemønstre.
Sådan sikrer vi dig ikke alene synlighed i søgemaskinerne – men også relevant trafik, der konverterer.
ambitiøse virksomheder har vi samarbejdet med gennem årene.
hjemmesider har vi hjulpet med at få synlighed i søgeresultaterne.
af vores samarbejdspartnere har givet os 5 stjerner på Trustpilot.
Let's Amplify
Gennem årene har vi samarbejdet med en bred palette af ambitiøse virksomheder. Er din forretning den næste?

SEM = SEO og SEA
SEM er forkortelsen for Search Engine Marketing, og er kort sagt et begreb, der dækker over de discipliner, der skal mestres for at ligge i toppen af Google – herunder søgemaskineoptimering (SEO) og søgemaskineannoncering (SEA).
Fælles for de to grene af SEM er, at de kan kategoriseres som det, der på marketingsprog hedder “pull-marketing”. De arbejder begge med at give brugerne dét, de er på udkig efter, når de foretager sig en søgning på en søgemaskine som Google eller Bing.
Vil du derfor øge din virksomheds synlighed på søgemaskinerne, er det arbejdet med SEM, du skal fokusere på.
Hvad er annoncering på Google?
Søgemaskineannoncering er en måde at betale sig fra at ligge i toppen af Google, Bing og andre søgemaskiner – på bestemte søgeord. Søgeresultaterne markeres derfor også med ‘annonce’, så brugeren er klar over, at der er betalt for at være placeret højt.
Og der er altså en god grund til, at folk gerne vil betale for at ligge øverst i søgeresultaterne. For det er her man møder sine potentielle kunder, hvor de allerede er på udkig efter en ydelse eller produkt.
Google Ads og Bing Ads
e to største annonceringsmuligheder hedder hhv. Google Ads og Bing Ads – dog er Google uden tvivl den mest populære søgemaskine, hvilket også gør Google Ads til den mest populære.
Begge annoncerings-værktøjer benytter den samme strategi, der på marketingsprog bliver kaldet PPC – Pay-Per-Click. Det betyder kort sagt, at man betaler for de kliks, der kommer gennem hver enkelt annonce. Derfor er det også vigtigt, at man lægger den helt rette søgeordsstrategi, da der helst skal komme en konvertering ud af det klik, der bliver betalt for.
En anden – og lidt mindre benyttet måde at annoncere på, er gennem dét, der på Google hedder ‘Google Shopping’. Denne måde at annoncere på, henvender sig mod webshops, hvor selve produktet og prisen er i fokus, og gerne skal vises i selve søgeresultaterne.
- Teknisk, on-page- og off-page SEO
- Strategisk indsigt på tværs af kanaler
- Branding og digital PR
- Performance-baseret markedsføring.

Gratis viden om digital markedsføring
Vil du blive klogere på, hvad vi kan hjælpe dig med? I Amplify Academy får du gratis viden, der kan løfte din forretning digitalt.
Fordele og ulemper ved Google Ads
Fordele:
- Du kan lynhurtigt placere dig i toppen af søgemaskinerne.
- Du kan hurtigt modificere dine kampagner.
- Du får resultat for din investering med det samme.
Ulemper:
- Du betaler for hvert klik.
- Det kan hurtigt blive dyrt uden den rette strategi.
- Du får kun klik, så længe du betaler for det.

Hvad er søgemaskineoptimering?
Søgemaskineoptimering (SEO) er arbejdet med at optimere hjemmesider således, at Google og andre søgemaskiner finder dem relevante at placere højt på bestemte søgeord. Disse resultater kaldes organiske, og er i princippet ikke noget du selv kan styre – det er noget du skal gøre dig fortjent til.
Når en hjemmeside skal optimeres og gøres relevant, arbejdes der både med dét, der visuelt foregår på siden, som content, brugervenlighed etc. og de mere tekniske ting.
Selvom de organiske resultater figurerer under annoncer på Google, er der altså rigtig god grund til at kaste blikket mod denne del af SEM. For ligger du først i toppen af Google i de organiske søgeresultater, koster det dig altså ikke andet end den energi og tid du- eller dit bureau – har brugt på at optimere din hjemmeside.
Fordele og ulemper ved SEO
Fordele:
- Du betaler ikke for klik.
- Du vil ikke kun ramme ét søgeord.
- Flere klikker på organiske søgeresultater.
- Du når bredere ud.
Ulemper:
- Det tager tid.
- Du kan ikke styre præcist, hvad Google vælger at vise.
- Du investerer forud for dine resultater.
Er vi et match for jer?
Selvfølgelig vil vi gerne have så mange kunder som muligt – men ikke for enhver pris. For ikke alle er et match for Amplify.
Men tænker din virksomhed langsigtet, og har I forståelse for, at engangsopgaver på timebasis ikke er en genvej til succes – hverken i søgemaskinernes organiske og betalte resultater eller i forhold til jeres forretningsmål?
Så er Amplify måske jeres kommende SEM-bureau.
Vi hjælper kunder, der vil tage deres marketingstrategi til nye højder.
Bliv endnu klogere
Vil du have tips og tricks til din markedsføring? Vores specialister deler ud af deres egne råd vores vidensunivers Amplify Academy – og det er ganske gratis.

Langsigtede SEM-strategier
I Amplify fokuserer vi på at udvikle langsigtede SEM-strategier, der sikrer, at vores kunders hjemmesider ikke blot når, men fastholder en topplacering i søgemaskinerne – i de betalte resultater såvel som i de organiske.
Vores tilgang er bygget på en dyb forståelse af søgemaskinealgoritmer og brugeradfærd, hvilket gør os i stand til kontinuerligt at tilpasse og forfine vores strategier.
Af samme grund overvåger vi hele tiden vores kunders hjemmesider og kampagner for at sikre den rette retning.
Sådan sikrer vi din virksomhed målrettede og langsigtede SEM-strategier – og dermed bedst mulig valuta for dit marketing-budget.
Vi holder din SEM-strategi up-to-date
Som full-service SEM-bureau er vi med dig hele vejen – fra indledende strategi til løbende vurdering og optimering. På den måde får din SEM-strategi ikke bare det bedste afsæt, men også hyppige sundhedstjek, så din hjemmeside altid forbliver relevant i Googles optik.
Strategisk grundlag
Vores strategiske grundlag hviler først og fremmest på viden om din virksomhed og jeres forretningsmål – men omvendt også i jeres indsigt i vores tilgang til SEO. Derfor starter ethvert SEM-samarbejde med en samtale, hvor begge parter kan lære hinanden at kende.
Selvfølgelig laver vi også konkurrentanalyser, indhenter data fra søgemaskinerne samt anvender viden om brugeradfærd og søgeintention til at udarbejde langsigtede SEM-strategier.
Vores strategiske fundament indebærer blandt andet:
- Konkurrent- og søgeordsanalyse
- Analyse af side- og menustruktur
- Gennemgang annoncer og kampagner
- Teknisk gennemgang af hjemmeside
- Komplet køreplan.
Få gennemgået din markedsføringsstrategi
Vi står klar til at hjælpe dig med at komme på Googles sejrspodie.
Har du en virksomhed som i forvejen gør sig i søgemaskinemarkedsføring? Eller ønsker du at blive sat ind i dette smarte værktøj?
Som SEO– og Google Ads-bureau kan Amplify være din virksomheds vigtigste aktiv i kampen om kundens opmærksomhed.

Er vi det rette SEM-bureau?
Det er vi, hvis din virksomhed kan svare “ja” til flere af følgende:
- Ønsker specialistviden
- Vil have indflydelse på egen SEM-strategi
- Tænker langsigtet
- Vil udvide og udvikle marketingindsatsen
- Ønsker succes på tværs af kanaler.
Succes på alle kanaler
Gå på opdagelse i et udvalg af andre værktøjer, der kan spille sammen med din Google Ads-strategi.